Продавець L-Posuda Інтернет-магазин посуду та декору розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2355 відгуків
СПІВПРАЦЯ ПО ДРОПШИПІНГУ. Ообов'язковоЧитати

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 13.05).

Одеса, Одеса, Україна
Додати відгук
L-Posuda. Інтернет-магазин посуду та декору
+380 (50) 747-31-08
+380 (93) 747-31-08
+380 (96) 747-31-08
Кошик

ПРАВИЛА ОТРИМАНЯ ПОСИЛКИ від L-POSUDA

ПРАВИЛА ОТРИМАНЯ ПОСИЛКИ від L-POSUDA

Нарешті ви отримали повідомлення про прибуття замовлення, оформленого в магазині L-Posuda в точку видачі компанії-перевізника за вказаною вами адресою і ви готові нарешті отримати свою омріяну посилку.

Здавалося б, що тут такого, ви ж неодноразово замовляли товар в інтернет-магазинах і отримували його у відділенні перевізника?

Спробуємо вас переконати, що процес отримання посилки, в якій знаходяться тендітні товари, такі як посуд і декор, вимагає більш ретельного подхода.💯

При підготовці товару до відправлення, співробітники нашого магазину повторно оглядають товар на наявність пошкоджень, і позиції зі сколами, тріщинами, відсутніми частинами і явним браком навіть не розглядаються як товар для відправки.

Якщо ж товар відповідає всім нормам і ГОСТам, що діють на території України, він комплектується в замовлення

⛔ Посилки оглядаються представниками компанії-перевізника, упаковуються (відповідно до стандартів упаковки транспортної компанії), страхуються на повну суму і передаються для перевезення.

⛔ Звертаємо вашу увагу, що транспортні компанії не приймають до відправки пошкоджений товар і як тільки компанія перевізник приймає посилки від наших співробітників, відповідальність за цілісність вантажу переходить до транспортної компанії 🚀

Як відомо, транспортні компанії дуже часто нехтують правилами навантаження-розвантаження та транспортування товару, навіть якщо він тендітний і обвішаний попереджувальними наклейками відповідно до правил роботи компанії-перевізника. Тому ми зробили інструкції для доставки кожного "підвиду"

ОТРИМАННЯ ПОСИЛОК У ВІДДІЛЕННІ ТК НОВА ПОШТА

Цілісність вмісту посилання абсолютно не залежить від форми оплати за товар у нашому магазині, адже перевезенням посилок займаються не наші співробітники, а компанія Нова Пошта. У співробітників компанії Нова пошта дуже часто горять дедлайни, тому коли необхідно слідувати графіку, ніхто вже не звертає увагу на наклейки "тендітне" та "обережне скло". Посилки долають силу тяжіння та піднімаються у повітря.

Але на жаль, їх досвіду обмаль і вони не завжди можуть приземлитися акуратно, не дивлячись на упаковку, що відповідає вимогам компанії перевізника і тоді товар, що вже став вашим, може перетворитися ось на це.

або отримати часткові ушкодження 

Саме тому при отриманні товару у відділенні, ви повинні ретельно оглянути посилку: розкрити упаковку і перевірити товар на цілісність. Ви повинні бути готові до опору співробітників відділення, але пам'ятайте, ви намагаєтеся уберегти від витрат себе, а співробітники відділення діють виключно у своїх інтересах.

Ви не маєте жодного права піддаватися навіянню операторів ТК і погоджуватися вірити в те, що

  • посилки необхідно оглядати вдома
  • наш магазин відправив товар розбитим чи пошкодженим
  • упаковка посилки не відповідає вимогам транспортної компанії і жодна компенсація за пошкодження вам не світить


Послуга "Огляд відправлення" передбачена умовами роботи транспортної компанії Нова пошта та доступна для всіх користувачів послуг цієї компанії. Умови надання послуг Компанії Нова пошта п. 15.7: «Огляд відправлення» – надає можливість Одержувачу в відділенні, воспользовавшись спеціально відведеним столом або за адресою, розкрити упаковку відправлення та перевірити його вміст на відсутність зовнішніх пошкоджень і відповідність замовленому товару в присутності представника ТОВ «НОВА ПОШТА». Процес огляду відправлення не повинен перевищувати 5-ти хвилин на одне відправлення.

Ви повинні знайти більше вільний час для цього і вас не повинні бентежити відвідувачі в точці видачі. Будь-який покупець магазину L-Posuda не просто має право оглянути посилку, а це зобов'язаний зробити. Це не заощадить вам час, але вбереже від зайвих витрат

⛔ Як правильно оглянути посилку:

оглянути упаковку на наявність пошкоджень та слідів розтину
розкрити упаковку посилки та уважно перевірити товар на наявність подряпин, сколів, механічних пошкоджень та відповідності товару в посилці замовленому.
при виявленні чогось із перерахованого або всього разом, вам необхідно зробити фото упаковки, пошкоджень або пересортування товару та обов'язково зафіксувати в Акті приймання-передачі, передбаченого правилами роботи транспортною компанією. Повторюємо оператори компанії. присутні під час огляду, безсумнівно постараються відмовити від цих дій, але ви чиніть опір.
зв'язатися будь-яким доступним вам способом з менеджерами нашого магазину і повідомити про наявність пошкоджень товару. Передати до відділу рекламацій L-Posuda  копію акту та фото пошкоджень. Подальші дії залежатимуть від способу оплати, але повірте, ще жоден покупець не залишився без компенсації за товар, пошкоджений при перевезенні компанією Нова Пошта

ВАЖЛИВО !!!

⛔До моменту приймання посилки вами, відповідальність за її цілісність і збереження несе компанія-перевізник. Забираючи товар з відділення транспортної компанії, ви підтверджуєте, що товар вам підходить і ви не маєте жодних претензій до його зовнішнього вигляду, якості і комплектації

Тому, ми не зможемо прийняти у вас претензії до товару, якщо ви отримали посилку в транспортній компанії без складання Акту прийому-передачі або повідомлення про пошкодження наших менеджерів до моменту отримання.

ОТРИМАННЯ ПОСИЛАННЯ У ПОШТОМАТІ ТК НОВА ПОШТА

Поштомат - не зовсім випробувана штука, але впевнено набирає популярності. Поштомат дозволяє отримати посилку у будь-який зручний час, навіть уночі. А головне, пошти можна поставити прямо в під'їзді свого будинку і для отримання посилок не доведеться виходити на вулицю. Але такий спосіб отримання посилок має один істотний недолік: ви можете оглянути посилку тільки після прибуття додому.

Не завжди влучні співробітники компанії-перевізника потрапляють посилкою в осередок пошти з першого разу, іноді потрібно 2, 3 або 4 спроби, щоб коробка не застрявши лягла в осередок. І цілісність самої посилки та її вмісту нікого не хвилює.

Саме тому, отримавши посилку у поштоматі, вам необхідно відкрити її та оглянути товар на цілісність. І все одно вам доведеться йти у відділення, якщо вміст посилки виявився пошкодженим. Берете з собою посилку і прямуєте до найближчого відділення компанії Нова пошта. Звертаєтеся до операторів та просіть їх скласти акт приймання-передачі із зазначенням пошкоджень не лише товару, а й упаковки. Не забудьте під час такої захоплюючої та пізнавальної прогулянки зв'язатися з нашим магазином. Нам знадобляться від вас: копія акта приймання-передачі, фоточки і ми триматимемо руку на пульсі транспортної компанії, поки вона не ухвалить рішення.

КУР'ЄРСЬКА ДОСТАВКА ВІД НОВОЇ ПОШТИ

Дорогіший варіант доставки, але вам також не доведеться виходити з дому, що актуально в погану погоду, і тягнути на собі важку або об'ємну посилку. Адже посилки вагою до 30 кг об'ємної або фактичної ваги доставляються кур'єром прямо у вашу квартиру (не забудьте вказати номер квартири, заповнюючи дані доставки при оформленні замовлення)

Але такий спосіб доставки не стане гарантією повної відсутності пошкоджень, тому вам необхідно відкрити упаковку та оглянути посилку у присутності кур'єра. Відповідно до правил роботи компанія Нова пошта кур'єр може бути "на адресу" не більше 15 хв, так що ви можете розташувати кур'єра, напоївши його чаєм або в приміщенні, що обмежує рухові здібності. Якщо пошкодження виявлено, діємо за наведеною вище схемою: складання акта, повідомлення постачальника і т.д.

На прохання покупців нашого магазину ми додали до списку перевізників ТК Укрпошта, але є дуже багато але при надсиланні даною компанією і ми їх описали окремо ТУТ. Ми звертаємо вашу увагу, що не отримуємо доплат від Нова Пошта за акцентування уваги на їхніх послугах, але при надсиланні цією компанією вам гарантована компенсація за пошкоджений товар

Ми сподіваємося, що доставка замовлення з магазину L-Posuda НЕ буде затьмаренао проблемами перевезення і ви будете із задоволенням користуватися дуже потрібної для вас штучкою, купленої в нашому магазині


Приємних покупок в L-Posuda

 

*умови роботи магазину L-Posuda, що опубліковані у вільному доступі на сайті l-posuda.com.ua, є умовами публічного договору купівлі-продажу. Згодою з умовами роботи нашого магазину (підписання договору купівлі-продажу) з боку покупця (сторони, що приєдналася) настає в момент внесення оплати (повної або часткової) на банківський рахунок продавця. Згідно з Цивільним кодексом, що діє на території України, покупець не може запропонувати свої умови договору, а лише приєднатися до нього. Тобто покупець повинен дотримуватися вищевказаних умов роботи продавця, а не вимагати виконання своїх бажань

**Якщо ви не ознайомилися з умовами роботи нашого магазину перед внесенням оплати, це не звільняє вас від виконання цих умов

***Якщо ви не знайомі з чинними законодавчими актами України, згідно з якими розроблено правила роботи магазину L-Posuda, це не означає, що законодавчі акти вигадані нами

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner