Продавець L-Posuda Інтернет-магазин посуду та декору розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2357 відгуків
СПІВПРАЦЯ ПО ДРОПШИПІНГУ. Ообов'язковоЧитати
Одеса, Одеса, Україна
Додати відгук
L-Posuda. Інтернет-магазин посуду та декору
+380 (50) 747-31-08
+380 (93) 747-31-08
+380 (96) 747-31-08
Кошик

Дропшиппінг. Посуд в L-Posuda

Дропшиппінг. Посуд в L-Posuda

Навіть далекі від продажів люди щось чули про дропшиппинг. І в основному те, що дропшиппінг - спосіб отримання прибутку 💵 без особливих витрат, як емоційних, так і матеріальних. Дропшиппинг це дійсно продажу без додаткових витрат:

- вам не потрібно шукати велику суму 💰, що б зробити запас товару на складі і заморожувати ❄ гроші на незрозумілі терміни, адже ви ще не можете прорахувати, який проміжок часу вам знадобиться, щоб продати цей запас товару

- немає необхідності шукати приміщення під склад, у якому треба зберігати запас товару 📦, і оплачувати його оренду;

- наймати на роботу пакувальника/вантажника, який буде розфасовувати запаси товару в маленькі посилочки 🎁;

- займатися логістикою 🚀, тримаючи на складі невичерпний запас ходових позицій, виявляти неходові позиції і проводити аналітичну роботу 📈

Постачальник це все зробить за вас, і вам залишиться тільки лише розмістити товар на ваших торгових сторінках і знайти на нього покупців.

Але, для того, що б робота по дропшиппингу дійсно приносила задоволення, необхідно виконати кілька умов:

- вам необхідно вибрати товари, які ви хотіли б продавати.

Як вибрати товар для продажу за дропшиппингу?

Дуже просто!!! Як мінімум, вам повинно подобається обраний напрям продажів. Якщо вам подобається продаваємий вами товар, то вас не будуть напружувати ніякі можливі проблеми, ні дрібні, не великі

Якщо ви плануєте займатися продажами круглий рік, то необхідно, що б обрана вами ніша не була сезонною, хоча, якщо сезон приходить на холодну пору року, то все, що ви заробили, можна витратити на приємний відпочинок влітку

Природно, що необхідно вивчити цінову політику, конкуренцію і оцінити приблизний заробіток.

Якщо ви визначили товарну нішу, то необхідно вибрати собі відмінного постачальника, який дійсно допоможе вам заробити, причому не проблеми і негатив, а гроші.

І раз ви читаєте цю статтю, то скоріше всього, ви знаходитесь на стадії вибору постачальника, тому ми трохи розповімо про наш інтернет-магазин L-Posuda

Ми займаємося продажем посуду та декору, основний напрямок - сервірувальний та питний посуд для ресторанів, кафе і домашнього використання. У нашому каталозі присутній досить великий розділ дитячого посуду і вже доданий різний декор, як тематичний: новорічний і великодній, так і повсякденний: вази, статуетки та фігурки, декоративні квіти і т..д.

Наш магазин працює вже досить довгий час, а в інтернет-продажах ми вже більше 7 років. За цей час ми налагодили вигідні взаємовідносини з постачальниками, що позначається на низькому рівні наших оптових цін (і це дуже приємний бонус для партнерів, співпрацюючих з нашим магазином по системі дропшиппінг).

Для оперативного відвантаження товару ми робимо складські запаси основних позицій і понад 90% товару у нас є "під рукою". Ми робимо власні фото, пишемо опис і проводимо заміри, що б у ваших покупців було повне уявлення про товар.

І взагалі, інтернет-магазин L-Posuda - супермегакльовий!!!!

Оскільки ви вже дочитали до цього абзацу, значить ви вибрали посудну нішу і розглядаєте наш магазин для співпраці з дропшиппінгу.

1. Вам необхідно розмістити наші товари у вашому інтернет-магазині або на ваших торгових сторінках

  • ми можемо надати файл для завантаження або посилання для автовигрузкі (формати yml, xls). файл і посилання допоможуть вам завантажити товар на сайт, але ніяк ні в інстаграм, ні на фейсбук, на на олх і не в вайбер. Товар на ці платформи вантажиться відомим і звичним способом: вручну
  • фото товару для розміщення можна брати з нашого сайту. Якщо вас не влаштовують наші фотографії, ви можете купити товар і зробити фотосесію, відповідну спрямованості вашого магазину.
  • ціни на товар можна побачити в картці товару на сайті нашого інтернет-магазину (як визначити ціну закупівлі - див. п. 2)

Після розміщення товарів у своєму магазині, вам необхідно надати посилання на свої торгові сторінки (наприклад, при оформленні першого замовлення). Для Insta і Facebook - магазинів - не менше 10 постів з нашими фото. Посилання можна надати будь-яким зручним для вас способом:

  • viber +380967473108 (переважно для нас і більш оперативна обробка для вас)
  • e-mail: lposuda.ua@gmail.com


⛔ Менеджер нашого магазину (спеціально навчений роботі з дропшіпперамі) перевірить ваші сторінки на відповідність вищевказаним вимогам, в результаті чого ви отримаєте (або не отримаєте) статус дропшіппера нашого магазину. Ми занесемо ваші дані в свою базу і при наступних зверненнях або оформленнях замовлень нам буде відомий ваш статус. Оформити замовлення можна через viber +380967473108

2. Одна з головних  переваг дропшіпперов нашого магазину - покупка за оптовою ціною від 1 од. Ціна закупівлі = великооптовій ціні нашого сайту

Всі ціни можна побачити на сайті. Зазвичай, у кожної позиції є 3 ціни: роздрібна, дрібний опт і крупнооптова. Крупнооптова ціна - найменша з 3 цін, зазначених в картці кожного товару. Якщо ціна 1, то вона однакова для всіх категорій покупців

Ваша націнка - будь-яка, але ми просимо не демпінгувати (⛔ залишаємо за собою право не відвантажити вам товар, якщо не виконано цю умову !!!)

3. Навіть якщо товар має статус "В наявності", ми рекомендуємо про всяк випадок підтвердити у менеджерів наявність, адже можливо, що наші ідеальні співробітники щось упустили.

А ще вам повідомлять можливі терміни відвантаженя. Стандартні терміни відправки замовлень в нашому магазині 2-3 робочих дні після оплати. Але, як показує практика, в передсвяткові дні навантаження на наш склад збільшується багаторазово і збільшуються терміни відправлення, що влаштовує не всіх покупців або ж викликає у них напади паніки. Взагалі, якщо якщо у вас або ваших покупців є питання щодо зовнішнього вигляду, властивостей або комплектації товару, ви можете їх задати viber +380507473108.

4. Відправку товара ми робимо після 100% оплати c вашого боку. У разі, якщо ваш покупець хоче отримати посилку з післяплатою, ви можете сформувати товарно-транспортну накладну від свого імені і отримати накладений платіж після отримання товару покупцем. Після відправки замовлення ми повідомимо вам номер ттн, а ви повідомите покупцеві.

Нагадуємо, наш магазин несе відповідальність за товар лише до моменту передачі вантажу компанії-перевізнику.

Як тільки транспортна компанія отримала від нас вантаж:

  • компанія перевізник підтверджує, що товар, що відправляється нашим магазином є якісним, не несе на собі ніяких механічних і хімічних пошкоджень, і не був у вжитку та пакується у відповідності з усіма нормами транспортної компанії
  • відповідальність за цілісність посилки та її безпечну доставку лягає на компанію перевізника (в вартість доставки входить оплата за ризики, прийняті на себе перевізником, напевно тому вона така висока)

5. Всі ваші покупці повинні строго дотримуватися порядку отримання посилок При отриманні необхідно оглянути посилку (в присутності представника транспортної компанії) розкрити упаковку і оглянути товар. При виявленні бою / пошкодження, ваш покупець зобов'язаний скласти акт прийому / передачі, сфотографувати пошкодження повідомити вас, а ви - нас. Всі ці дії необхідно провести не покидаючи відділення транспортної компанії

Далі є 2 варіанти дій, які безпосередньо залежать від форми оплати

- 100% оплата замовлення: покупець заповнює акт приймання, на підставі акта, підписаного представником транспортної компанії, треба написати претензію на компенсацію. Тоді вартість пошкодженої посилки буде відшкодована вашому покупцеві

- накладений платіж. Оскільки відправником посилки фактично є ви (накладна оформлена від вашого імені), ви оформляєте повернення посилки на своє відділення нової пошти і на підставі акту про пошкодження товару, складеного вашим покупцем, складаєте претензію на компенсацію від транспортної компанії.

⛔ Якщо ваш покупець забрав посилку у відділенні компанії-перевізника не надавши претензії до його зовнішнього вигляду, він підтвердив, що не має жодних претензій до зовнішнього вигляду товару, його цілісності і комплектності.

Тому ви сміливо можете не слухати покупця, якщо він пред'являє претензії типу:

  • товар був розбитий / подряпаний / тріснуть, але я забрав (а) і вирішив (а) вам повернути
  • у мене не було часу
  • було багато людей і я не хотів (а) затримувати
  • я соромлюся оглядати посилки
  • я не дивився (а), тому що .....
  • на пошті він був цілим, а вдома я побачила ....
  • все було ціле, а коли я вирішила помити ...
  • дитина впустила ...
  • я впав (а) і воно тріснуло / ... (товар) впав і розбився
  • мій котик зіштовхнув зі столу і воно впало ...
  • і т.д.

Пам'ятайте, що як тільки ваш покупець оплачує вартість доставки, вся відповідальність за стан товару переходить до вашого покупцеві !!!!

Зізнаємося, що п.4. і п.5 це не наші вигадки-вигадки-писанина-казки-марення. Дані пункти виклад в доступному варіанті чинного Законодавства України (Закон про захист прав споживачів і Цивільним кодексом), а так же Правил роботи транспортних компаній (Нова пошта, Укрпошта, Делівері), які так само відповідають вищевказаним законодавчим актам.

І: я не зобов'язаний (а) це читати-ви спеціально висилаєте такий товар-я звернуся до органів-покупець завжди правий-я напишу відгук і інші загрози від покупців не є причиною для повернення оплати за товар, розбитий під час перевезення транспортною компанією. (До речі, загрози від покупців і вимагання компенсації потрапляє під дію Кримінального кодексу України).

Вимоги покупця про повернення або обмін товару, законно лише в разі, якщо товар не був у вжитку (навіть якщо посуд помили, то це вже зараховується як використання). Про це свідчить ст.9 Закону про захист прав споживачів. Якщо посуд або предмети декору, які повертаються від покупця, мають пошкоджену упаковку, носять сліди використання (засохла їжа, сторонній запах, плями, відколи, подряпини і тріщини), недоукомплектовані, спеціально пошкоджені покупцем або розбиті при перевезенні ви маєте право відмовити в прийманні товару, що повертається.

Ви можете повідомляти покупцям ці правила, можете не повідомляти. Але якщо ви не хочете втрачати гроші, покупців, отримувати негатівчік від вічно незадоволених дам, то повідомляйте їм про права та обов'язки

Ми постаралися максимально викласти відповіді на часті питання. Дана стаття складена саме для того, щоб ви ознайомилися з ключовими моментами роботи по Дропшиппінг з нашим інтернет-магазином (де взяти фото, побачити ціни, відправляємо ми посуд наложкой, хто оплачує доставку і т.д.) і прийняти рішення про роботу самостійно .

Дані умови роботи загальні для всіх, тому ми дуже просимо ретельно ознайомитися з ними

Якщо у вас залишилися питання про співпрацю з Дропшиппінг з нашим інтернет-магазином посуду L-Posuda, не описані в даній статті, ми із задоволенням на них відповімо. Зв'язатися з нашими менеджерами можна написавши сюди lposuda.ua@gmail.com або +380967473108 Viber


Інтернет-магазин L-Posuda завжди радий новим покупцям !!!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner