Продавець L-Posuda Інтернет-магазин посуду та декору розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2353 відгуків
СПІВПРАЦЯ ПО ДРОПШИПІНГУ. Ообов'язковоЧитати

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 13.05).

Одеса, Одеса, Україна
Додати відгук
L-Posuda. Інтернет-магазин посуду та декору
+380 (50) 747-31-08
+380 (93) 747-31-08
+380 (96) 747-31-08
Кошик

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ посуду в інтернет-магазині L-Posuda

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ посуду в інтернет-магазині L-Posuda

Немає нічого поганого, що покупців будь-якого інтернет-магазину цікавлять умови обміну і повернення товару купленого товару. Саме тому ми озвучуємо права, які мають покупці нашого магазину посуду і декору і, відповідно, наш магазин L-Posuda, а так само обов'язки, які зобов'язані виконувати не тільки співробітники нашого магазину, а й покупці

Всі покупці інтернет-магазину посуду L-Posuda мають абсолютно повне право обміняти або повернути товар належної якості, відповідно до Закону про захист прав споживачів. На ці дії у покупця є термін в 14 днів з моменту отримання замовлення.

Якщо вам з якоїсь причини не підійшов товар, куплений в нашому магазині, вам необхідно:

  • зв'язатися з нашим менеджерами, уточнивши номер замовлення, номер телефону, дані покупця, зазначені в замовленні і дату оплати.

При цьому ви повинні враховувати, що до повернення приймається товар:

- якщо його немає в переліку товарів заборонених до обміну і повернення (згідно Закону про захист прав споживачів)

- що не був  у використанні, його зовнішній вигляд не зіпсований зовнішніми ушкодженнями (подряпини, відколи, тріщини та ін. механічні пошкодження товару); має повну комплектацію і має рідну цілу упаковку, всі ярлики і наклейки на місці

Менеджери із задоволенням повідомлять вам дані для відправки товару: транспортну компанію, місто, відділення, отримувача та номер телефону.

⛔ Звертаємо вашу увагу на те, що дані одержувача надаються нашими менеджерами. Якщо ви відправили повернення до відділення та міста, вибрані за вашим бажанням, ми не зможемо його прийняти

 Усі транспортні витрати, пов'язані з доставкою товару на адресу магазину L-Posuda, оплачуються покупцем. Виняток – фабричний брак.

Ми залишаємо за собою право відмови від отримання посилок з поверненями, відправлених з післяплатою!!!! (Умови повернення грошових коштів див. нижче)

  • повідомити нам номер посилки, згідно з яким повертається товар, в обов'язковому порядку. В іншому випадку ми не знатимемо про відправлене вами повернення і вам доведеться сплатити не тільки вартість транспортування, але і всі витрати, пов'язані зі зберіганням товару у транспортної компанії.

Після отримання повернутого товару співробітники нашого складу розпакують отриманий від вас товар, ретельно його оглянуть і, в разі виявлення пошкоджень складуть акт, копія якого буде спрямована на вашу адресу. Тобто. вам доведеться подбати, щоб товар прибув до нас у цілості та безпеці. Звертаємо вашу увагу, що якщо при огляді буде виявлено пошкодження товарного вигляду, неповна комплектація або ж сліди використання товару, наш магазин має повне право відмовити в прийомі повернення згідно із Законом про захист прав споживачів

Якщо ж з боку покупця дотримані всі умови і  отриманне повернення має цілком товарний вигляд, наш магазин зробить вам повернення грошових коштів

Для повернення грошових коштів нам необхідні від вас такі документи: заяву на повернення грошових коштів, в якій буде вказана причина повернення і номер карти, на яку буде необхідно провести виплату, копія паспорта та копія ідентифікаційного коду. (лист ДФСУ від 02.07.2016 р. № 14421/6/99-99-14-05-01-15)

Повернення грошових коштів здійснюється в розмірі вартості на момент покупки. Тобто, якщо на момент повернення товар коштує більше або менше, оплаченої вами сумі, то вам повернеться сума, зафіксована в момент продажу.

У разі, якщо товар був придбаний вами за оптовою ціною в залежності від кількості, але ви вирішили повернути частину товару, сума повернення буде перерахована за відповідною ціною.

Наприклад: роздрібна ціна товару 130 грн, а ви купили 2 од. за оптовою ціною 100 грн за шт і потім вирішили повернути 1 од. Після отримання від вас повернення ми перерахуємо вартість товару за роздрібною ціною 130 грн / шт і повернемо вам відповідну різницю

Якщо товар був попередньо оплачений покупцем магазину L-Posuda, але при отриманні ви відмовилися від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що спричинило за собою додаткові витрати нашого магазину: платне зберігання, зворотна доставка і т. д.., тоді повернення грошових коштів може бути проведений за вирахуванням суми наших додаткових витрат.

Повернення грошових коштів проводиться не пізніше 7 днів з моменту отримання нами товару (дату отримання посилки нашими співробітниками ви можете побачити на сайті транспортної компанії, відстеживши рух посилки)

Якщо ж ви хочете обміняти товар, то внесена вами оплата буде врахована в новій угоді.

Товар, привезений конкретно під ваше замовлення, поверненню не підлягає

Пошкодження товару, викликані недотриманням умов експлуатації з вашого боку, навмисне псування товару (впало, впустив) і «в цьому салатнику мій салат виглядає негарно і мені довелося перекласти його в іншу тарілку» (простіше кажучи використання товару за призначенням і не за призначенням) відбирають у покупця право зробити повернення товару


Ми дуже якісно і надійно запаковуємо наші посилки при відправці компанією-перевізником. Тому просимо всіх наших покупців оглядати посилки при отриманні у відділенні компанії-перевізника. Адже «я вдома побачив (а), що все розбите», так само відбирає у вас право на повернення товару та отримання грошової компенсації

 

Всі умови співпраці з магазином посуду та декору L-Posuda опубліковані на сайті у вільному доступі і всі відвідувачі можуть ознайомитися з ними у будь-який час. Наші фахівці передбачили майже всі можливі ситуації, а юристи знайшли оптимальне рішення, ґрунтуючись на законодавстві, яке діє на території України. Наш магазин спеціально не ховає від відвідувачів сайту умови роботи: вони розроблялися і впроваджувалися досить довго, щоб робота всіх співробітників магазину L-Posuda була оптимізована. Ці правила працюють для обох сторін договору* і не змінюються за вимогами покупців. Витративши 5 хвилин на читання правил роботи нашого магазину, умов отримання посилок та умов відправлення товару, купленого в нашому магазині ТК Укрпошта, ви запросто впораєтеся з невеликими обов'язками, які дадуть вам права, збережуть гроші, час та віру в чесних продавців.

 

*Умови роботи магазину L-Posuda, опубліковані у вільному доступі на сайті l-posuda.com.ua, та є умовами публічного договору купівлі-продажу. Згодою з умовами роботи нашого магазину (підписання договору купівлі-продажу) настає в момент внесення оплати (повною або частковою) стороною, що приєдналася, на банківський рахунок продавця. Відповідно до Цивільного кодексу, чинного на території України, друга сторона не може запропонувати свої умови договору. Тобто покупець повинен дотримуватися выщевказаних умов роботи продавця, а не вимагати виконання своїх бажань.

**Якщо ви не ознайомилися з умовами роботи нашого магазину перед внесенням оплати, це не звільняє вас від виконання цих умов

***Якщо ви не знайомі з чинними законодавчими актами України, згідно з якими розроблено правила роботи магазину L-Posuda, це не означає, що законодавчі акти вигадані нами

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner